سئوالات متداول
نحوه ثبت سفارش در فروشگاه قهوه آوین چگونه است ؟
زمان ثبت سفارش در سایت فروشگاه اینترنتی قهوه آوین، بصورت ۲۴ ساعته و تمام طول هفته می باشد.
با توجه به اینکه سایت فروشگاه اینترنتی قهوه آوین برای مدیریت و سهولت در ثبت سفارشات از نرم افزار های انبار داری استفاده می کند ، لذا پس از اتمام موجود کالا امکان ثبت سفارش و پرداخت آن محصول وجود ندارد.
نحوه ارسال سفارش چگونه است ؟
از آنجایی که سایت فروشگاه اینترنتی قهوه آوین از خدمات آنلاین وب سرویس شرکت ملی پست ایران ( تاپین ) برای ارسال سفارشات پس از تکمیل فرآیند ثبت سفارس وخرید توسط مشتری اقدام می نماید بلافاطله هزینه و بارکد پستی مرسوله در پنل کاربری و همچنین از طریق ارسال پیامک به مشتری اطلاع رسانی خواهد شد، لذا مشتری می توان از درگاه شرکت ملی پست از آخرین وضعیت مرسوله خود آگاه شود. به طور میانگین بین 2 تا 3 روزی کاری پس از ثبت سفارش مرسوله به مشتری تحویل می گردد.این زمان تقریبی بوده و طولانی شدن زمان تحویل مرسوله برعهده اداره پست ی می باشد و هیچ مسولیتی متوجه سایت فروشگاه قهوه آوین نخواهد بود.
روش پرداخت چگونه است ؟
مشتری میتواند مبلغ سفارش خود را با استفاده ازهمه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب و از طریق درگاه بانکی امن پرداخت نماید هنگام پرداخت اینترنتی اطلاعات زیر از شما پرسیده میشود که پس از وارد کردن آنها و تایید پرداخت، از موفقیت آمیز بودن عملیات پرداخت خود مطلع میشوید.
۱- شماره ۱۶ رقمی کارت
این شماره در کارت همه بانکها، بر روی کارت درج شده است.
۲- رمز خرید اینترنتی یا رمز دوم
برای پرداخت اینترنتی باید از قبل رمز دوم (رمز پویا) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.
۳- کد CVV2
این کد عدد ۳رقمی و ۴رقمی است که پشت یا روی کارتهای بانکی درج میشود و بهعنوان یک کد امنیتی در پرداختهای اینترنتی مورد استفاده قرار می گیرد.
۴- تاریخ انقضا
تاریخ انقضا هم روی بیشتر کارتهای بانکی حک شده است.
لازم به ذکر است اطلاعات حساب و کارت بانکی مشتری به هیچ عنوان در فروشگاه اینترنتی قهوه آوین ذخیره نخواهد شد و پداخت به طور مستقیم از درگاه بانک انجام می شوید.
مرجوعی و برگشت سفارش چطور انجام می شود؟
درصورت وجود هرگونه مغایرت یا نقص کالای دریافتی با کالا یا محصول ثبت سفارش شده توسط مشتری ، مشتری می تواند از طریق منوی ارتباط با ما از طریق ثبت تیکت و یا تماس تلفنی با شماره های درج شده در این صفحه نسبت به ثبت مرجوعی کالا اقدام نماید.
روند استرداد وجه به چه شکل است ؟
در صورت انصراف از خرید و یا تایید درخواست مرجوعی توسط کارشناسان مربوطه با مشتری تماس گرفته و پس از دریافت شماره شبا و یا شماره کارت پس از گذشت حداکثر ۷۲ ساعت وجه به حساب شخص خریدار واریز می گردد لازم به ذکر است وجه فقط به حساب کارت وارد شده در درگاه بانکی هنگام خرید استرداد داده می شود.
شرایط مرجوعی كالا و نحوه فسخ خدمات چگونه انجام می شود ؟
با توجه به مسئولیت حرفه ای که در قبال خریداران گرامی داریم، سلامت کلیه ی محصولات را قبل از ارسال بررسی می کند.
ضمانت ۷ روز بازگشت کالا
در راستای ایجاد سرویس های ارزش افزوده، این امکان را ایجاد شده تا کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند، تا ۷ روز پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند و هر گونه نقص شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، می شود.
لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش کنترل و بررسی میشود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق میشود. همچنین، این سرویس، اشکالهای فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود.
آسیبهای فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمیشود.
در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.
در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده به اتمام برسد، و امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، میتواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسانهای قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمیشود.